Svar på kommentar

KommentarTid 
Tove♥ om En outfit jag inte gillar ...:
Håller med om precis varenda deltaj. Du det här är sant, på en pay and jump jag var på så var det en flcika (rätt lite typ 6 år) med ett ponnysto. Jag lovar ALLT var rosa, allt. Hon hade allt från rosa benskydd till rosa ländtäcke och huva. Hela hon avr också rosa, hon hade rosa ridbyxor, rosa shaps och jaa, till och med rosa hjälm och väst, och jag ljuger inte. Visst jag kan tycka att det är lite sött med ett rosa schabrak och rosa benlindor, men man behöver inte överdriva, eller hur?
Svar: Håller med dig helt Tove  , har sett samma sak och de är inte ns gulligt , bara för dom är små vore väl iallafall föreldrarna fatta de ? Men ja , alla tycker olika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0