En outfit jag inte gillar ...

En outfit jag inte gillar måste jag säga är rosa. Nu har det typ blivit ''inne'' att alla ponnyryttare ska ha rosa på sina hästar ? Rosa schabrak , rosa benlindor , rosa täcken m.m ...
Min åsikt lyder då ; Icke , jag skulle själv alldrig sätta på Bingo en rosa outfit .. Haha okejdå han är valack men endå .
Menar ju inte att det är fult , mer störande att alla som har rosa tror att dom har sötaste ponnyn osv .

Min åsikt , kände bara för att slänga in den ;) Nu ska jag till stallet och se om min hand fungerar idag !


Några exempel ..


Men kom ihåg att det var min åsikt , och eftersom så många har rosa är det säkert många som är emot mig nu ;)

Vad tycker ni som läste dethär ?

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Sandra

det e så jävla fult med rosa blä.

2011-04-09 @ 09:52:09
Postat av: Tove♥

Håller med om precis varenda deltaj. Du det här är sant, på en pay and jump jag var på så var det en flcika (rätt lite typ 6 år) med ett ponnysto. Jag lovar ALLT var rosa, allt. Hon hade allt från rosa benskydd till rosa ländtäcke och huva. Hela hon avr också rosa, hon hade rosa ridbyxor, rosa shaps och jaa, till och med rosa hjälm och väst, och jag ljuger inte. Visst jag kan tycka att det är lite sött med ett rosa schabrak och rosa benlindor, men man behöver inte överdriva, eller hur?

2011-04-09 @ 22:14:41
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0