Tack Wilma!

Hade inte tänkt blogga idag, då jag verkligen inte har någon lust eller något att skriva om. Men i alla fall så fick jag en kommentar från söta Wilma, som tyckte jag skulle fortsätta blogga eftersom hon tyckte mina inlägg var roligast. Det gav mig självklart motivering att skriva ett inlägg åt Wilma, o er andra såklart! ;D
Kolla hennes blogg! http://poniz.blogg.se

Kom på en rolig sak, varje söndag kan vi ha en tävlig om "veckans bloggare" på denna blogg, ni får rösta på vem av mig, Lollo & Fanny som har bloggat bäst och om mest intressanta saker denna vecka m.m. Fattar ni? Så får vi se vem som bli "veckans bloggare"! Börjar på söndag! Vinnaren utses av mig på måndagskvällen. O rösta inte bara på om ni har någon vän här på bloggen, utan rösta på den som har uppdaterat om mest intressanta saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0