pluggar?

Kom hem från skolan för typ 1 ½ timme sedan, sen dess har jag bara legat och slappat framför tv. Egentligen borde jag plugga, har NO-prov om typ 1 vecka och då ska man kunna ett häfte på typ 15 sidor, ett häfte på 2 sidor och sedan ca 24 sidor i boken, plus överkurs på ca 23 sidor om man vill! Låter mycket att plugga eller hur? Jag som inte äns har börjat...usch jag är så dåligt på sådan här! Skjuter alltid upp A-L-L-A läxor tills sista sekunden, sedan sitter jag där kvällen innan, pluggar stenhårt hela natten, men sitter ändå som en fågelholk på provet, skärpning fanny!

Aja slut pratat om mig, hörrni ni har inte frågat en enda fråga än? Så ni vill inte veta det nya som kommer hända bloggen? Nejnej, det är ni som bestämmer om ni vill veta eller inte, det är ni som går miste om något, inte jag!

Ska snart dra till stallet, eller snart o snart typ halv 5 drar jag. Har teori idag, inte taggad -.-' Innan dess ska jag fixa lite tidsinställdainlägg till er underdagen imorgon, o lite andra inlägg. Sedan ska jag faktiskt plugga!


Ja o Puh på ridlägret förra året! Fotograf: Felicia som själv sitter på hästryggen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0