Hiss/Diss

Hiss/Diss




Säkerhetsväst Steeds

Kort fakta:
Separata paneler för bästa komfort och rörelse. Justerbar med kardborre
vid axlar samt snörning i sidorna. En mycket prisvärd och populär säkerhetsväst.
Godkänd enligt CE Level 3
Pris:
899 kr
Min åsikt:
Har en sådan ridväst, och trivs super bra i den! Den är väldigt skön, och anpassar sig bra till kroppen. Tar även emot smällar ganska bra, har själv aldrig smällt i den ordentligt, men vad jag har hört så verkar den bra även vid hårda smällar! Det som är skönt är att det inte är kardborre runt magen/bröstet.


Säkerhetsväst Jupiter

Kort fakta:
- Godkänd enligt CE och BETA nivå 3
- Kardborre i midja och på axlarna 
- Avtagbart yttertyg - lätt att tvätta
- Engelsk tillverkning
Pris:
799 kr
Min åsikt:
Min egna åsikt är att jag HATAR sådanna västar! I och för sig har jag inte haft en "precis" likadan, men jag hatar i pricip alla västar med kardborre band. För det första så släpper kardborre banden efter ett tag, och går lätt sönder (enligt min förra väst -.-').


Det var MINA åsikter, kom ihåg MINA, självklart får ni ha egna!

Hiss/Diss? :D


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Du såklart! :D

2011-05-24 @ 20:06:48
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/
Postat av: Frida Ekberg

Själv tycker jag mycket om Jupiter västen! Jag har haft min i snart två år och ingenting har släppt eller någonting. Din måste det ha varit någonting fel på ;) Jag har smällt i riktigt ordentligt med den en gång.. Red min kompis unghäst och han skenade ivög genom skogen och bockade av mig och västen höll mig skinande ;)

2011-05-24 @ 20:16:14
URL: http://www.ridinglife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0