hejsan!

hej  , red p¨¨ banan idag , i början på väg till banan var hon jätte mjuk i munnen , och allt , flyttade för skänkel osv , var så glad ! hon var pigg .
martina var redan där med fjalar men dom var klara när jag skrittade fram så hon lämnade hon  han , då började jag trava , gick jäättebra , jättefin var hon!
men sen bröt allt , hon började försöka galoppera och springa ifrån hela tiden , sen kom allt det där så det gick så himla bra igen !;)'
red på volten och jobbade henne riktigt ordentligt , martina sa att hon aldrig hade gått så bra med mig , och att jag brukar ju vilja ha rätt långa tyglar , men det var perfekt idag , och sitsen och allting!
så jag är sjukt nöjd!!:D
sen tränade vi övergångar - trav - halt- skritt-trav-halt , osv.
sen galopperade jag , gick så himla bra då med!
me love the horse !

sen så tog jag två galopper , en i båda varven runt hela banan , gick bra då med , på långa sträckor brukar hon ju dra , men inte!
sen så ökade jag i båda varven i slutet och klappade henne på halsen ♥
så himla lycklig var jag!
sen så tog jag en liten runda i skogen , har två videobloggar därifrån!
sandra hjälper mig att lägga in do mpå youtube senare ☻
sen efter jag ridit så körde vi Zorillo , gick också bra!.
igår enär jag red , red jag med ett VANLIGT RAKT BETT!
på ett brunt pullarträns , gick bra det med!
svårt att f¨å¨ner henne på formen och så  , men gick o galoppera osv och få stopp på henne , så är nöjd ! haha ;)


har inga bilder på den här datron , men vi hörs!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0