Har några saker att ta upp!

Bloggar just nu från pappas mobil, pallade inte gå in på datorn ;) I alla fall så har jag några saker att ta upp! 1: Som jag redan har sagt så har jag skaffat en egen blogg, MEN ni frågar hela tiden vad den heter. Som jag redan har sagt så kommer jag inte säga något fören designen o headern är inne och lite annat smått och gott! Så ni kan sluta tjata!! 2: Den nya headern som jag lovade er KOMMER så snart som möjligt! Den är ju i alla fall på G :D 3: Vi på ponnysnillarna har pratat lite om att ta in en ny bloggare, för att hålla uppdateringen på topp! Just nu letar vi efter någon att ha på prov, så släng in en kommentar om du är intresserad! Det var nog allt, jag kommer snart lägga ut ett inlägg om hur min vecka ser ut. // Fanny j

Kommentarer
Postat av: Frida Ekberg

Tjoo! Skulle vela blogga med er ;) Dom flesta av er vet ju vem jag är.. Men aja:



Jag är en glad 11 åring som älskar hästar. Jag har min sköthäst Petite Fleur och min Fadderhäst Royal Gold.

Jag har själv två egna bloggar och tykcer det är superkul! Slänger in minst ett inlägg per dag.

Jag rider på Tisdagar på Karslund ;D

Jag bloggar om min vardag och hästarna och självklart mycket Hiss / Diss och lite sådant!

2011-05-10 @ 19:09:12
URL: http://Hoppgalopp.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0