haha nu jävlar ska det bloggas!

igår red ju jag o stina ut!
aja inte mkt o säga mer än att träffa max , och att kila drog två gånger -.-
fick ju stopp på na iaf!
aja sen idag red jag ju med martina , hon red tratt och jag kila , vi galopperade!
kila drog , igen!
aja men fick kontrollen igen så drev på så hon inte vinner!
hon testar mig , fast jag har ridit henne sen i somras ;p

imorgon ska pappas kompis komma till oss o hennes barn ska rida kila !
sen rider jag lite på banan , tänkte köra lite markarbete så får ungen skritta fram henne åt mig!
haha hon är typ 4-5 år :)
så martina fotar också , blir bilder jao!
juste igår sov jag hos pappa!
han hade vart utomlands och kom hem vid fyra i morse så maya och sandra var hos mig :D
maya lagade mat , lax , wook och pasta!
nu ska jag väl typ , blogga!
hahah vaddå snygg? ;)

Kommentarer
Postat av: maja,siktar mot toppen inom hästsporten !

Usscchhhh :p

2011-05-11 @ 17:18:18
URL: http://superhorses.blogg.se/
Postat av: maja,siktar mot toppen inom hästsporten !

bilden asså :p

2011-05-11 @ 17:18:31
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0