Den nya "saken"

Den nya saken jag talade om förut är...*trummvrivel* BILDKRITISERING!
Hhaa, nu tror jag fler av er läsare sitter som fågelholkar.." vad fan menar fanny med bild-kritisering?!"

Jo det jag menar är att efter varje ridpass (då jag har bilder) så vill jag ha en massa positiva saker o självklart får ni kritisera bilderna med! Ex:

" Ta upp & håll ihop händerna lite mer. Ta ner hälarna och ta fram skänkeln."

Det var ett exempel, hoppas ni fattade? :)

Vill i alla fall ha en massa konstruktiv kritik! (betyder "bra" kritik).

Så det kommer jag börja med på torsdag! Kommer kanske bara bli en gång i veckan, så då kan ni väl kommenera en massa på bilderna, tar typ 2 min? :D

Nu ska jag gå och duscha, sedan tänkte jag fixa tidsinställdainlägg!

See you later guys! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0