ridningen idag...

...gick ganska bra, vi red i väg förbi kosorna och redan där började ruffsan stanna och vägra gå ..(
hon har gått med kosor så hon är ju inte rädd för dem )
sen senare i skogen , skulle vi trava och då höll jag in henne en stund för att hon sparkas mot blackie -.-
då vägrade hon gå och höll på att småstegra och så flera gånger efter det med , sen gick det bra  igen .:)
hon har börjat testa mig , haha!
sen när vi okm tillbaka tog vi av hästarna och så körde maya lite horsemanship med ester efter,
då när hon hämtade ester tog jag med ruffsan och stannade så hon stannade och såna saker som maya har lärt mig @ horsemanship :D
aja nu sittar jag och kollar på big brother :D
gurkan är ju bara för skön , haha!
maya  red kila lite när sandra o vi gick till ridhuset
sandra kan ja ladda upp bilderna här eller vill du inte att de syns här elller va man säger? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jo du får ladda upp dom

2011-03-16 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0