lämnar dig aldrig kila!

hej !
idag red jag som sagt lille Ruffsan :)
kanske kan sno nån bild från sandras bilddagbok ( bdb dårå ) på henne  ist får du okmmentera om jag ska ta bort den sen .
19.10 ska ut och leta efter skrållan ,

nu klockan 19.27 kom jag in , hittade ingen katt :(
hon kommer när hon kommer , om hon kommer.

aja nu ska jag fortsätta att skriva!
somsagt red jag ruffsan, vi red ut , och hon fattar inte vad skänklarna är till för så får mest smacka och så skänklar , släppa skänklar osv så hon förstår att hon ska framåt för skänklarna.
hon är ju ett travar sto , eller asså gotlandstravare eller vad man  säger , haha ;)
så det går ju ganska fort när man travar speciellt med två D-ponnyer som travar framför och inte direkt väntar på oss haha .
hon hade jätte bra framåtbjudning , uppskattas!

haha maya hade med godis i stallet så det var la gött ;)


bara för att jag rider ruffsan nu så kommer jag inte sluta rida kila , fick en fråga visserligen var det anynomt på bdb i pm , tänkte skriver här istället.



hittade en bild på Ruffsan och Sandras lillasyster Agnes på en utställning.
som sagt sandras bild säg till om jag ska ta bort den !


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe det e lugnt med bilden men satan va högt nosgrimman satt haha

2011-03-01 @ 22:16:03
Postat av: Olafoliwia

Big tnks for interesting and useful site!

2011-05-06 @ 11:58:22
URL: http://olafoliwia.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0