hej!

hej  , dålig update av mig , iknow.

aja lousie kom till mig igår , vi hade grymt skoj! sen åkte vi till Diva och ryktade lite , sen åkte vi hem och åt tror jag , kom inte ihåg? aja sen bastade vi och duschade o pratade massor! skitaskoj!
sen satt vi mest vid datan och kollade på film , Big Daddy!
vi har även fotat massor , dock har bara lousie bilderna så kan ej ladda upp några.
sen idag har vi :
vi åkte till stallet och så fotade jag lousie och diva , jag satt i mitten på gärdet typ  för jag får ont i svanskotan så fort jag går , sen hade vi med ficka så vi fickade där
sen smörjde vi divas två träns , sadeln , och två lädergrimmor , soppade stallgången , och sånt där.
sen åkte vi hem och åt hemalagade hamburgar och pommes!
mums!

vad gjorde vi sen? jo , flummade lite på youtube , och sen skjussade dom hem mig , för mammas bil började dampa eller nåt så morfar hade gjort nåt med den , nu är den som vanligt , tror jag?
sen lade jag mig i badkaret med heeeeeeett vatten , mysigt :D
sen har jag inte gjort nåt mer , hoppas svanskotan inte gör så ont imorgon!
aja nu ska jag kke göra en inköpslista eller nåt , aja ni får se!

gammal bild på mig och kila , hehe :)





Kommentarer
Postat av: Samuelgrete

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-11-03 @ 15:42:09
URL: http://samuelgrete.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0