dagen har vart bäst!

hejsansvejsan!
Nu har jag åkt hem från fanny ;(
Dagen har varit bäst , vi vakna i morse vid 7. eller jag vakna vid 7 , fanny vid 6.45 xd
Vi var trötta men kunde inte sommna om.. Så vi satte oss o gosa med katten.
Hon har sovit med mig i natt , så söt! ♥
När klockan var 7.30 gick vi och åt frukost , klädde på oss , borsta tänderna. Så blev klocken typ 9.00
Då gick vi till stallet , där kila står , åh herregud va fin hon är! så himla snygg!
Så vi tog in henne &  borsta. Sen när vi hade sadlat , gick vi ut , vi skulle gå till ridhuset så fanny gick bredvid kila en bit. Sen hoppa hon upp efter ett tag , det gick jätte bra!
Hade med mig kameran , så bildbomb kommer från både min & fanny kamera (Y)
När vi kom fram till ridhuset börja fanny värma upp medan jag ställde fram lite hinder , höhö tungt..
men nej det var det inte xd så tog jag kort med min & fannys kamera.
Gick jätte bra när hon hoppa , allt så fint ut. Hihi :)
När vi var klara så ställde jag in hindrerna & fanny mocka de kila hade bajsat!
Sen red vi tillbaka då tog vi av henne sadel & träns och borsta henne noga. Sen gick vi in o dusha.
Så åt vi mat , sen drog vi till marieberg :D Vad jag köpte kommer upp senare :)
As nice hade vi det där (y^^ vi hade kul med våra ballonger xd
Sen kom Fannys pappa , min pappa kom & hämta mig i stan.
Nu sitter jah här och saknar fanny...
Vill vara kvar hos henne , men för hoppnings vis kanske vi kan vara på lördag elr söndag nästa helg! :)
Så nu får ni vänta på spänning efter bildbomben!
/ Louise

Flykt Kila , så fin! ♥


Kommentarer
Postat av: fanny

hallå lousie , det är inte kila på bilden xD

det är flisan xD bara såru vet ;)<3

2011-03-27 @ 12:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0