Verkligen ledsen hörrni!

Ledsen att det inte blev något bloggande igår, men det åskade ju som fan och blixtrade. Så mitt internet försvanna -.-' så jag kunde inte blogga lr fixa några tidsinställdainlägg alls...ledsen! Men det var åskans fel. Men idag ska jag fixa tidsinställdainlägg så ni kan läsa dom imorgon!

Okej, nu lite kort om dom båda ridningarna igår.
På karlstal så fick jag en häst som heter Julius, en valack på 7 år som är runt 155-160 cm i mankh. Vi red ut och han var toppen! I love Julius (L) Vi galopperade uppför deras galoppbacka i fullfart, VERKLIGEN full fart. Typ skengalopp o det var så jävla kul, o Julius var bäst! :D

Karslund då..det åskade ju som fan med blev ett uppehåll när jag skulle rida, så vi red ut och badade med hästarna! Jag hade sivan, super bra ponny! Jag gick ut så långt ut i vattnet att mina skor och chaps var dyblöta! Ursssch! På tillbaka vägen så började det, spöregna, åska och blixtra. Så vi galopperade as fort genom en liten "skogstur" så fick hoppa över en massa vatten pölar, så skenade hästarna en liten bit pågrund av åskan som kom flera gånger. Men vi han i alla fall hem innan det började åska som värst! Men vi slutade 10 min tidigare :( så vi fick bara rida i 40 min, men aja det var kul ändå!

Jag är så taggad till skolavslutningen imorgon, ska bli så jävla kul! Visar bilder imorgon hur jag ska se ut!  ;)


Kommentarer
Postat av: Frida Ekberg

Var medryttare på Julius ;D <33 Min bebe <3

2011-06-08 @ 21:05:43
URL: http://www.ridinglife.devote.se
Postat av: Emma

Det var as kul i tisdags! :D

Hoppas att vi ska o rida på måndag ^^

2011-06-08 @ 21:44:49
URL: http://ponniegalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0