stallet todayyyy

hej på er!
har nyss kommit hem från stallet o har ätit mat, snart ska jag ner till sjön o bada med Amanda! I stallet gick det verkligen toppen :D Diva har ju fått hosta så vi får göra ordning henne ute + att dom går ute på nätterna nu! Vilket är super! För då slipper hon hostan. Red barbacka i dag med Carro. Carro red lady dårå :) Vi red ut en runda, skritta mest men lite trav blev det med. Haha jag höll på att garva igel mig! Haha, när vi trava så håll både Carro o ja att dö av garv, för diva o lady blev värsta araberna. Dom hade jätte höga kliv o huvudet högt upp i luften o spärrade upp näsborrarna. Och på dom satt jag o Carro o skumpa runt! Haha! :P När jag kom tillbaka så borsta jag lite på henne, så släppte jag ut henne. Jaja, nu ska jag dra ner till sjön, hejs! :)
mer uppdate när jag kommer hem.

Lady

Diva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0