sorry

Ledsen att det inte blev någon update nu i morse, men Frida är på kolmården den lyckosten ;) Louise är ju på ridläger och ja vetefan vad Fanny B , har tagit vägen? I alla fall sås ov jag till halv 12, därav den sena bloggningen, och igår han jag inte fixa tidsinställda, men idag ska jag fixa massa åt er som ni kan läsa!

Idag händer det inte så mycket, blir väl en slapp dag antar jag. Skönt att ha det ibland och slippa stressa runt. Blir ju stallet hela veckan nästa vecka, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Dessutom ska jag har stalltjänst tisdag och torsdag, blir att gå upp 7 då för ska vara i stallet 8 och hjälpa till med att mocka, fodra, ta in och ut hästarna m.m! Kommer bli hur kul som helst!

Kommer massa inlägg senare åt er, och idag koras vinnaren av "veckans bloggare" så fortsätt att rösta hörrni! Än är det inte försent! ;)


when nothing goes right, go left

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0