Slappt?

Hellu!

Idag så var det väldigt slappt här hemma.
Gjorde ingenting för ingen var hemma ? Fick ju inte åka till stallet för att jag skulle åka till vårdcentralen. Men imorgon blire full fart i stallet tillsammans med Fanny J.
Ska ha stalltjänst och tillbringa otroligt mycket tid i stallet tillsammans med hästarna.
I allafall så tog jag det lugnt idag och så vid halv fyra åkte jag till vårdcentralen och träffade mamma.
Jag läste en tidning innan det var min tur :S
Var skit rädd att det skulle göra ont.
Hon sa att jag hade mellanörskatarr och att jag skulle göra utblåsningar när jag höll för näsan och munnen x)
Det gick rätt så bra och det onda skulle gå över om kanske två-tre veckor men lock för örat kunde hålla i ett par veckor.
Jag har verkligen jätte trevligt här på Ponnysnillarna. Har bra kontakt med bloggarna och läsarna verkar gilla mig ? xD <3
Imorgon ska jag också rida och vi ska rida ut och bada. Jag ska rida bästa Glow hoppas jag ;) <3

// Frida

Jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0