Roligt ? Nej!

Hej!


Har varit med pappa och köpt ny träningsoverall till mig och kollat när han klippt sig.
Vart väldigt bra faktiskt!
Sedan kom jag hem och var med Elin och Lydia kallar henne för Julia ibland xD
Efter det åkte jag hem och satte mig vid datorn.
Snackade med Tuva Svedin och började bråka med henne och hon tycker att hon är bättre än mig och det där tjaffset.
Sedan kommer en annan person in och kallar mig fet och säger att jag sågar alla hästarna i munnen för att få ner dom på tygel ?!
Fyfan asså ?! Du är ju fan sämst på att rida din tjockis och du är sämst på fotboll!?
Sluta vara så himla avundsjuk?
Hon säger att jag rider som en nybörjare och tycker att jag är en.
Bara för att du är sämst och försöker lägga dig i allt så sluta vara en sån bitch och slänga din skit på andra!
Jag mår fan inte bra av det kan du inte fatta det?!
Imorgon kommer jag antagligen inte få rida Glow för han är halt :( Men kommer att få rida någon annan istället i allafall xD

// Frida <3

Moahahaa, Jag xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0