Mina tävlingar

Tänkte berätta lite om min såkallade "tävlingskarriär" när jag gick på rinkaby (2002-2008) så tävlade jag små clear rounder på kanske 30-40 cm. Det var ju inte riktiga tävlingar utan alla fick rosett om man kom runt felfritt! Sedan när jag började på karlsund (2008-...) så har jag tävlat en Lingondressyr då alla som fick övr 50 % fick en rosett och jag fick 53%. Sedan körde jag 2 blåbärshoppning på 50 cm (clear round) Efter det en nyårshoppning 70-80 cm där jag fick 4 fel, sprang förbi ett hinder. Sedan körde jag en blåbärshopping  (clear round) för några veckor sedan då jag och Lille skutt vart felfria på den låga höjden 40 cm.

Det var min "tävlingskarriär" om man nu kan kalla det de. Nu i höst så taggar jag startfälttävland!


Jag och Lille skutt vart felfria på blåbärshoppningen 2011! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Så söta ^^

2011-06-16 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0