look into the horses eyes and listen to what they have to say.

hej ! vi var ju och badade idag :D
fett najs fan!
först var det kallt som baaaaaara den !
andra gången jag badade med , sen andra gången vart det riktigt skönt ,
fotade också mycket! :)
sen åkte vi hem och jag gick in och , ja vad gjorde jag? någonting .
sen så fyllde jag på 2 tunnor med vatten och ställde i skottkärran och fyllde på till Ester och Pluto !
sen så gick jag en omgång till , vatten är alltid bra :)
hann inte fixa inlägg till idag igår , red en sväng på ruffsan , hoppade över n¨gra pinnar och gav henne mycket eftergift , då passde hon på!
hon sparkade bakut ett par gånger efter varje gång vi galopperat eller hoppat.
haha men jag satt kvar ändå ;)
kul att hon börjar få sån stabilitet och balans nu :)



sen red jag kila en sväng på banan , åskade och mullrade sen kom blixten..
usch , fortsatt lite , sen red vi hem .
sen när vi skulle släppa ut henne , då var det som väärst!
hon var rädd och  drog ifrån oss.
men stannade vid hagen , hon vill ju vara hos sin flock när hon är rädd :)

//Fannyb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0