lång stalldag..*gäsp* O en hemlis...;)

hejhoppsan alla fina bloggläsare! Har kommit hem från en lång stalldag nu, hade stalltjänst så jag cyklade till stallet vid halv 8. Kom fram till 8, började att ta ut hästarna efter det mockade och tvättade alla hästars vattenkoppar. Sen så fodrade vi hösilage o kraft. Sopade stallgången och sedan hade vi lunch i en timme. Efter det så sopade vi stallgången igen, sedan tog vi in hästar. Efter det så chillade vi lite i cafeterian, sen ryktade jag lite med skutten o bara myste med han. Hur fan ska jag klara mig i nästan 2 månader utan han? :o Efter det så stekte jag lite i solen med några fina tjejer, sen så kollade jag när Linnéa red och efter det så cyklade jag hem! O ja...nu sitter jag här ;) Har precis ätit och haft fotbad, nu tänkte jag lägga på en ansiktsmask och smörja in mig med bodybutten!

Imorgon blir det ännu en långdag i stallet, från 08.00 till ca 20.30. Så det blir att lägga sig tidigt ikväll så jag orkar med morgondagen! Har fixat massa tidsinställda så ni har massa att läsa! :D Kommer ju hem sent så får se om jag orkar skriva om ridpasset, annars så får jag göra det på onsdag.

Nu tänkte jag avslöja en hemlis..jag är med och deltar i en av Nellie Berntsson tävlingar, om en gästbloggning. Förhoppningsvis så blir jag en av dom 5, så då kommer min "historia" ligga ute på hennes blogg så att över 2000 bloggläsare kan läsa. Fatta vad mycket läsare vi kommer få här då?! Håll tummarna att jag kommer med! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0