Jag får väl be om ursäkt

Jag får be om ursäkt för inlägget jag la ut, det ända jag ville ha ut av det var hämnd. Jag har bett om ursäkt till Frida, vi ringde o snackade igen det o nu är allt lungt. När jag är arg, frustrerad och sårad så är det ända som går i mitt huvud är "hämnd" så då fick jag min hämnd, men såhär i efter hand så ångrar jag det jag skrev. Jag var mycket taskig mot Frida men hon ger inte igen, det är bra stil av henne. Men aja nu är detta kapitel avslutat så nu glömmer vi det!

Var i stallet idag, jag cyklade dit med nea. Var på otroligt dåligt humör, jag var grinig och bara helt slut. Men nea fick mig på bra humör igen! När jag kom till stallet kollade jag på några som hade privatridning sedan så myste jag med skutten innan jag chillade lite i cafeterian. Sedan kollade jag på hoppgrupperna, det SPÖREGNA, fyfan säger jag bara :/ jag och nea cyklade hem i regnet och Linnéa skrek "DÖÖ BACKE DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!" Sedan garvade vi sönder och bröt ihop bokstavligen i regnet och bara skrattade. Haha älskar dig bästa vän :*

När jag kom hem så var jag dygnsur och vrålhungrig, så jag åt och bytte till myskläder. Nu sitter jag i våran nya soffa och chillar med musiken på, just leker livet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0