iamback

hellu everybody here! :P

i går kom jag hem från ridlägret, det ägde ju allt! alla häst intresserade skulle verkligen få gå på ett ridläger, sova borta, vara med hästen och lixom allt var så himla bra! var där med jenny & emma. haha vi hade såå kul! :D

jaja, slut snackat om det. har ju inte mobilbloggat någe, för jag inte hunnit! har haft väldigt mycket o göra. i dag har jag en ledig dag. sov till halv tio idag, gick upp åt frukost o tog på mig ridkläderna så åkte jag upp till diva. det regna ju ute o diva darra, hon hatar regn! Så jag tog in henne, ryckta av henne, satte på henne fleece täcket o hennes ben lindor. Så gjorde jag lite massage på henne, efter nån timma så var hon som vanligt igen! så tog jag på henne sitt västen träns sen så hoppa jag upp barbacka på henne o red lite ute på vägen så hon skulle få röra lite på sig. sen borsta jag av henne satte på hennes regn täcke o släppte ut henne i hagen. åh har ju saknat diva so fucking mycke ♥ och äntligen har jag fått träffa henne, hihi.

i morgon måste jag gå upp 05.45 på morgonen, vid 06.15 ska jag åka på fotbollscup i karlskog. så kanske mobil bloggar lite i morn, och bloggar kanske lite i morgon kväll. Aja, hejssvejs! :D

Saknar inte vintern, älskling diva på bilden , <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte berätta om ridlägret?

2011-06-19 @ 10:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0