Hiss/Diss

HISS



Kort fakta:
Pullartäns med ljusa sömmar och silverfärgade spännen.
Svängt pannband med två rader vita stenar. Nosgrimman träs utanpå det fodrade nackstycket.
Fårskinnsfodrad nosplatta.
Pris: 689 kr
Egen åsikt: Ett grymt snyggt träns enligt mig!
Jag älskar det, geee mig! *dreglar*

DISS



Kort fakta:
Snyggt Aachenträns i amerikanskt läder med pullbackknäppning. Mjuk, ljus padding på pannband och nosgrimma. Anatomiskt format nackstycke. Avtagbart aachenfäste. Mässingsfärgade spännen. Komplett med lädertygel.
Pris: 689 kr
Egen åsikt: Tränset är helt okej, det är guldfärgen på spännerna och som små detaljer lite här och där som jag ogillar.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Håller med, men båda var ok :D

2011-06-17 @ 11:02:04
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0