Hellu!

Godmorgon, har nyss vaknat o har nu suttit mig framför datorn. För att blogga lite. Tänkte berätta lite om dagen. Och i morgon får ni hålla utkik för då ska jag... Göra ett väldigt kul inlägg om ridlägret, med många bilder. Så ska jag skicka länken om ni kanske vill vara med på detta ridläger nästa sommar? :)
Jaja, nu ska jag snart äta frukost. Sen ska jag chilla lite. Vid kanske 11-12, så  kommer jag nog ringa morfar och fråga om han kan skjusa mig till stallet :P Kommer rida ut en runda på lilla älsklingen♥ Sen kanske jag ska vara med amanda... i kväll ska vi stå i kiosken i odenhallen. Våran fotbollsklubb. Det var min dag typ. Hör av  mig antingen i kväll. Eller efter stallet :)

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Cool bild :D

2011-06-23 @ 21:08:39
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

snygg bild :D

2011-06-23 @ 21:09:49
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0