Häst o hoj!

Haha, rubriken...för skön asso :D

Var i stallet idag, skötte skutt o en massa mock o sånt, fodrade m.m o ledde såklart!. Sedan red jag Tiger 2 i 25 min alltså en halv lektion och sedan red Emma dom andra 25 minuterna. Vi hoppade o det gick la sådär, han var väldigt okoncentrerad o en massa skit. Men fick ner han på tygeln och han hoppade fint. Han var varit rädd för ryttaren förut och äntligen blivit "normal" så jag red så försiktigt jag kunde och det gick jue sådär. Mjuk i handen inte trycka för hårt, lagom tempo o en massa andra saker! Sedan hjälpte vi till lite mer. Kom dit till 9 o åkte hem vid 16.

Just nu sitter jag vid Felicias dator, jag o Emma ska slagga här inatt, GÖTT! Fast hennes bror säger att han ska döda oss, skit rädd jue :( Aja, vi får se om jag överlever. Kan tyvärr inte fixa så många tidsinställda tills imorgon, men hallå, jag har ju fan lagt in 4 inlägg per dag nu i över 3 veckor?! Så lite lov måste jag få ha ;)

Ni får ha en bra kväll alla vänner så ses vi imorgon! :D


Jag o Jigsaw hoppar 80 cm.


Kommentarer
Postat av: Emma

Så skön dag asså ^^

2011-06-19 @ 18:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0