Gästbloggning!

Tjenare!

Jag heter Frida Ekberg och kommer gästblogga här på ponnysnillarna från idag ( Lördag ) tills på Torsdag då
Louise kommer vara på ridläger.
Ja, Som sagt så heter jag Frida och rider på Karslunds Ridskola här i Örebro.
Min sköthäst heter Petite Fleur och jag älskar henne mer än min egen själ!
Hon är ett Tyskt Varmblod född 1994.
Jag har ridit i 7 år snart och har alltid tyckt om hästar. Hur jag kom in på hästarna var väll för att mamma älskade dem.
Jag spelar även fotboll i IK Sturehov och spelar V-back med nummer 23 på min rygg ;) Jag har spelat fotboll i tre år.
Jag går på Engelbrektsskolan i Örebro och har verkligen världens bästa kompisar där!

Här på Ponnysnillarna kommer jag att skriva om min vardag och speciellt mina hästar!
Jag rider ju inte Petite så mycket då hon är en storhäst och jag rider D-ponny men jag ska snart börja på storhäst istället.
Min favorithäst att rida heter Glow eller Wait And See som han egentligen heter.
Jag älskar att hoppa men att rida dressyr är också mycket roligt för att man måste vara så himla samspelt med hästen/ponnyn för att det ska funka.
Jag kommer även slänga in lite Hiss/Diss och Dagens Häst.
Jag hoppas att ni ska bli nöjda med mina bloggningar då det kanske är så att jag börjar blogga här om ni och Lollo, Fanny B och Fanny J ( Som drog in mig i detta xD ) vill ha mig kvar.

Antagligen kommer det 3-5 inlägg från mig per dag.
Imorgon får ni mycket att läsa för då åker jag till Kolmårdens Djurpark i Norrköping ;D

Hoppas även att ni kollar in min egna blogg: www.ridinglife.devote.se


Så nu kommer ni få följa mig i med och motgångar ;D

// Frida Ekberg

Jag och Glow: Terräng för Cicci Jivemo Tisdag 16.00


Jag och min älskade Petite Fleur <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0