bortsprungna hundar, polisen, marieberg

Jani det händer en jävla massa saker när man sover över med Emma och Felicia..och jag ska ta upp ALLT som hände igår men i olika delar så ni fattar!

Felicia hade sminkat mig och Emma så skulle vi gå ut och ta en massa kort vid ett järnvägsspår. Klockan var runt 20.00, jag ser då en hund utan koppel eller halsband, vi går fram och tar upp den och fattar direkt att det är en bortsprungen hund. Vi knackar dörr, men igen verkar ha sett den förut. Jag ringer polisen och berättar om hunden, han säger att vi ska ge den mat o vatten, så ska han kolla upp ägaren. Annars så skulle han komma och hämtad en. Vi ger den lite mat o vatten och funderar på att sova i garaget med hunden, vi knackar dörr ytterligare en stund. Nu är klockan 22.30, vi hittar en man som vet vems hunden är. Vi går dit och det visar sig att det är hans hund! Hunden hette Ada, men vi kallade den Tura. Den var en Jack russel på 11 år.

Ada.

Sedan gick vi in och gjorde typ ingenting, kommer inte ens ihåg vad vi gjorde? xD Vid halv 2 gick vi och la oss, sedan hände en sak och det slutade med att vi gick ner till soffan i vardagsrummet och la oss där. Emma somna, o jag och Felicia spelade kort till typ halv 3. Sedan somnade jag nog runt halv 4-4. Vet inte riktigt. Vaknade runt tio i 10. Jag och Felicia gjorde frukost till Emma somm vaknade vid tjugo i 11.
Efter det fixade vi oss, och åt lunch. Sedan sprang vi till bussen men missade den :( Men Felicias låtsaspappa körde oss dit, vi kollade runt lite o så. Sedan skulle vi ta bussen hem och fick en en gång springa men denna gång hann vi med den! Sedan kom vi hem till Felicia, vi satt vid datorn ett tag och bara njöt över sommarlovet!

Det var allt som hände igår...haha väldigt mycket men hoppas ni orkade läsa inlägger!
Nu sitter jag helt och lyssnar på musik, imorgon ska jag klippa mig, så blir att gå upp vid 8 :/ Sedan drar jag till stallet!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Söta Ada...<3

2011-06-20 @ 12:41:28
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0