Bloggtorka, eller bah dum i huvudet :P

Har ingen anning vad jag ska skriva...så detta blir ett helt onödigt inlägg typ :P
Men men, hur ser Fannys liv ut just nu? Jo, på måndag kanske jag ska rida på Karslat, ville ha Julius, men eftersom han bockar och håller på så tyckte inte Carro att någon skulle rida han på Fältet o hoppa o så. Så just nu vill jag helst ha cindy, vore super kul om jag fick henne. Men ska prata med dom andra först :D
Plus att jag är super nervös för imorgon, lr juste idag! :D eller snarare VAR nervös eftersom skolavslutningen antagligen är över nu. Hoppas den vart lyckad!

Några fjortis/ego bilder på mig, piiiiinsamt! :$






Kommentarer
Postat av: Frida Ekberg

Haru börjat rida på Karlstad ? :O

2011-06-09 @ 12:57:54
URL: http://www.ridinglife.devote.se
Postat av: Felicia

Det kommer att bli fett skoj på måndag om det blir någe :D



Schnugging! <3

2011-06-09 @ 13:41:07
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0