2 Juni~

Hejsan!
I morse åkte jag på agility kurs med min famors hund Bessi♥  Det gick super bra, och bessi skötte sig super! Och hon lyssna bra och så.. vi hoppade två olika banor och hon är sååååååå bra! Längtar till den 24 juli för då är det agility tävling som jag ska vara med på, så om någon vill fota, hör av er? :)

Hon är bäst min lilla bessi bus :*
När jag kom hem så åkte jag till min kompis Elin. Om ni vill komma till henne blogg så kan ni klicka här. Vi spelade gitaur hero, åt mat, dator, skratta, baka och busa med hunden :)
Sen åkte jag på fotbolls träning och nu sitter jag här med Amanda, så ni kanske kan klicka in på hennes blogg också? Det gör ni här :P
Bessi och jag idag, taggade inför start :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0