bästa ridpasset på rätt länge!

red först dressyr , kila var jättemjuk och fin!
i traven med ,kunde byta varv och så och ställa om till andra varvet , jättenöjd!
sen så gjorde jag en övning som jag knappt fattade, men ah , jag visste var jag skulle göra , men talade inte riktigt om det för kila ..
men sista gången gick det bra, då slutade vi .
och den övningen så ut såhär ,som en åtta ungefär..
haha , kan inte låta bli att skratta, jag är inte konstnär räcker väl? ;)
det svarta är galopp,så övningen var typ galoppombyten..
kila kan inte det vanliga , det blir för jobbigt hon byter bara med frambenen blir för tungt med bakdelen..
aja , så martina ställde fram en studs!
på typ 40 cm ,men ändå , bra övning !
får värkligen rama in henne på sånt.
det gick bra, först drog hon förbi men nästa gång gick det bra, körde engång i trav sen galopp , sen bytte jag varv , tog det i trav , sedan galopp en gång , då gick det som bäst, han liksom få tillbaka henne i mellan hinderna.
joggade av henne lite , tog entur i skogen , klättrade litegrann .
har bilder , så
enjoy!
har för jävla dålig sits , jag vet!
skyller på attjag inte hade stigbyglar , dom var hoppläder och jag orkade inte länga . men måste träna på sitsten.

kanske nåt för mycket stäld, men red på volt där , skulle precis in på volten igen.

samma här!
.
tänk vad sitsen kan förstöra en bild.



måste även tänka på att inte ha för glappande tyglar..

gillar inte o ha för korta ,haha


mycket klapp :'D

får räcka med dressage pictures!
dags för hopp ;)

skutt!
ser kke ut som hon inte får nån eftergift, men det får hon, det är jag jätte noga med.


HOPP:D

haha bjuder ;)

galopperade uppför en backe sen i skogen



mycket bilder nu!
mycket skratt också?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0