Vill att det ska bli lördag!

hejhej, har varit uppe i stallet med pappa nyss. Det gick jätte bra, Diva skötte sig verkligen! Vi börja med att mocka när vi kom upp. Eller ja, pappa vill mocka. Då fixa jag beforn och tog fram Divas utrusting. Sen hämta jag henne i hagen. När jag kom in till stallet var pappa färdig med mockningen. Duktig pappa! Så ryckta jag Diva, tog på ett reflextäcke, träns skydd och lindor. Jag red barbacka i dag, det är super mysigt! <3
Så red jag en bit, sen vände vi. Sen när vi var tillbaka så borsta jag av henne så fick hon gå ut i hagen. Det var min dag i stallet. Mitt utkast är proppfullt, vänta bara till i kväll!!! Blev inga bilder i dag :/
hehe snygg?
Tagga morgon dagen med Tove älskling<3
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0