hejsan :d

hej!
jag är då den andra som ska hålla i gång bloggen.
jag heter Louise. 11 år, samma som fanny :d
går på en ridskola som heter Karslund, rider nu där en häst som heter ineke.
jag rider min medryttarhäst 3-7 gånger i veckan.
hon heter Divine, född 1992, sto, ca 1,43 i mkh.
just nu är hon inte helt frisk. kommer ett långt inlägg någon annan dag hur hennes skada kom mm.
men jag kan iaf skritta  och trava utan några problem :)
jag bor med min mamma, pappa och storebror i en villa i storamellösa.
vi har en kanin, kaninens namn är Milo. en liten pojke med sina egna idéer, född i år, han är blandras.
på bilden är det jag och diva i höstas.
jag och diva i höstas.
Milo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0