uteritt på en pigg Diva (Y)

Hejhej! Nu sitter jag och kollar på ett inspelat pogram från gb horse show , himla bra D:
Jaja , nu ska jag berätta om dagen:
I morse ringde jag Carro och fråga när vi skulle till stallet. Då hade hon redan varit ute på Lady och nyligen kommit tillbaka till stallet. Då klädde jag på mig stall kläderna så skjusa pappa upp mig till stallet. Så tog jag och Carro en tur på Gordon & Diva. Vi red ut en runda , det gick jätte bra! Diva var super pigg , det gillas! Men det gillas inte när hon bara springer. När jag kom hem så dusha jag och åt lunch. Sen skjusa mamma mig till Moa , där Amanda va :D
Vi var ute hela tiden och sprungit runt på gärdet , hahahahhah vi snurra runt så vi vart helt yra xD
Dagen var guld (Y)
/ Louise
Då vi börja skritta igång henne efter den långa vilan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0