mitt rum xd + 2 bilder på milo

Visste inte vad jag skulle skriva om... Kommer uppdatera hela eftermiddagen, men nu kommer det lite bilder på mitt rum. Gillas eller?
Så här ser de ut när man kommer in till mitt rum.
Min dörr (målat själv när jag var mindre)
Min dörr

Fönster

Min typ hylla där jag har smink, hår grejer, smycken, borste, o allt de andra xd

Min klocka (a)

Min garderob ''

Mitt stativ till min kamera

Min soffa

Min säng^^

Hylla över sängen, med små kort :)

Jag, på 1 av korten.
'
På mig och min kusin. Fick av henne i julas, som minne när hon flyttar...

Jag rider i thailand. Ett kort. Min bror o Kajsa (länge sen...)

1.Jag, min mormor, gammel mormor.  2. Jag och mormor ( både mormor o gammel mormor äe döda)

Mitt skrivbord
Min afficsh (STAVNING) (NÅGRA AV ROSETTERNA)

Min tv, Milos bur

Min dator (LL)

Minnen från Thailand (LLLLLL)

Hylla, i den rosa ramen så ska jag sätta in bilder på Milo,Diva,Linnéa <3


Tog också två gulliga bilder på Milo , sooooo kolla :D



Från Louise






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0