jag saknar min , bamse<3

hejhej , idag vaknade jag vid halv nio -.-
gick på toa , hämta skrållan och kolla på tv !;)
sen städa jag mmitt rum lite , och så .
sen åkte vi till farmor och farfar och fikade lite där , och efter det så
åkte vi till Grizzly , och köpte två rosa fina matskålar till skrållan och en typ silver.
sen åkte vi till maxi i kumla och handlade mat och mera kattmat.
ni får bilder på skålarna , har fotat med kameran , men den samarbetar inte så
blir från google.
sen nu har jag inte gjort så mkt.

eller jo , vi åkte till mamma och hämtade ett av bamses koppel,
så jag och syster gick ut lite på gården med skrållan .
usch , blev så himla glad när jag såg bamse,men känner mig så grymt elak som har en till katt.
aja bamse kommer alltid vara min lilla älskling<3



en sån här fick hon till vatten , men det är inga ränder på våran .

två sådana här fina fick hon oxå , för hon och bamse är ju skit lika , och bamse ville inte ha rosa skålar så han har blåa ;)
google får faktikst stå för den usla kvaliten.

och btw , eventuellt får jag den där jävla systemkameran i veckan! skulle fått den för tp förra veckan jag var hos pappa men han som skulle komma med den , var tvungen att jobba och köra lastbil te sthlm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0