how i met your mother?

hej , igen !:)
idag har jag slappat med madeleine , sen har vi åkt pulka med min syster också :D
sen har vi typ inte gjort något mer förutom käkat , druckit te , och kollat på ponnyakuten
och solsidan ! :D


imorgon vet jag inte vad jag ka göra.
men iaf , just nu sitter jag och kollar på reklam :
är du helt hundra på det här?
jaja , sluta noja nu ;)
¨
haha torr humor..
 
aja kollar på how i met your mother!
älskar det !:D

tycker inte att jag har så intressanta inlägg?
skriver typ bara ; hej ! idag har jag varit i skolan det var tråkigt och nu ska jag rida. '
typ hela tiden.. har ni nåt tips vad jag ska skriva? :)




kärlek , det är inte något man får , man får skapa det själv, och jag tror vi har skapat det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0