glad alla <3 dag!

hej !
usch vad jag hatar skolan..
aja idag vaknade jag , klädde på mig , jeans från cubus , linne fråån gina och en tjocktröja bara ifall ni ville veta lixom
sen blev det fixa mat till skrållan , och rensa kattlådan usch vad det luktar , men gjort måste det ju bli!
sen fixade jag mig , och packade idrottskläder sen kom bussen .
sista lektionen ( idrott ) hade vi kommer inte ihåg vad det heter men tror det heter skäppsbrott
sen åkte jag hem med bussen.

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG  ! :D

hehe nu ska jag byta om och så gå ut och mocka kilas bajslåda
haha nej men ska mocka lösdriften sen kmr martina snart så ;)


hejdå!


hehe titta vilken söt?
om den nt blir suddig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0