Dag 4. Mitt mål med ridningen

Ja.. Mitt mål med ridningen.
Jag rider ju Diva nu. Inte riktigt kan man galopper och hoppa. Med Diva är mitt mål att kunna börja tävla i både dressyr och hoppning (börja med små klassaer) Diva bilr väldigt pigg i hoppning, därav inte så lätt att rida henne.
Men hon är super mysig! Mitt mål med ridningen är att en gång ska jag tävla SM hoppning! Men det vet man aldrig när de kommer!
Dag 1: Info om mig
Dag 2: Min medryttarhäst
Dag 3: Detta har jag med mig på tävling
Dag 4: Mitt mål med ridningen
Dag 5: Mitt stall
Dag 6: Detta gör jag direkt när jag kommer till stallet
Dag 7: Mina drömmar
Dag 8: Favoritmärke
Dag 9: En häst jag saknar
Dag 10: Min ridskola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0