hjärnan skriker var glad medans hjärtat gråter...

ja ni självdisciplin...borde egentligen sitta och plugga matte då jag verkligen ligger efter...måste lämna in 3 matteläxor på måndag :/
Men som vanligt så drogs jag till att blogga och sitta vid datorn. Jag borde verkligen skärpa till mig, snart får vi ju betyg i 8, så lika bra att börja vänja mig med att plugga stenhårt! Jag vill ju läsa vidare till Veterinär senare på Gymnasiet och då är det MVG i alla ämnen som gäller! Jag som hatar att plugga..aja sånt man får leva med.

Imorgon ska jag rida, suuuuuuuuuuuuuper taggad. Tror jag ska ha Horsa, antar att vi har dressyr i paddocken.

(Tagen med mobilkamra!)

"Mina ögon kan tindra
Mina läppar kan le
Men sorgen i mitt hjärta 
Kan ingen se..."


Kommentarer
Postat av: Felicia

Gulleplutt <3

2011-04-28 @ 08:01:25
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0