Tidsinställltinlägg - vad jag tycker om Nellie

Nu sitter jag antaligen i skolbänken och pluggar gärnet! Så därför har jag fixat ett tidsinställtinlägg åt er!
Ja nu har jag fått frågan om vad jag tycker om Nellie Berntsson som har bloggen http://nellieberntsson.blogg.se/index.html, en av sveriges största hästbloggar och hon är bara 11 år?!

Jag läser hennes blogg, och ja man blir helt beroende!
Men min åsikt är att jag gillar inte alls sättet hon skriver på, det är..nej det blir bara för mycket förkortningar, tycker jag!
Här t.ex:
Vart o firat min moffa som fyller 60 år imon.
Käka as go mat o kaka o annat gott.
Nu fixxat alla glosor o sitter här o bloggar 4 you.
Ska strax hoppa i säng så att ja e pigg emon.
Imon ska jag va me nellan o vi rider innan jag  ska hoppträna.
Sen ska Stella fixxas inför lång resan ner till Malmö.
Allt rullar på in nellie life...ni är VÄLDIGT många som läser nu asså.
O det är sjukt roligt.

Det sättet hon skriver på tycker jag är helt fel, eller fel och fel...jag bara gillar det inte! Annars så tycker jag om hennes blogg riktigt mycket! Hon är duktig på att rida, har två söta ponnyer (om jag har fattat rätt?) och är sjukt söt själv! Hon skriver riktigt bra saker och uppdaterar väldigt mycket, vilket är bra. Bara att jag som sagt stör mig på sättet hon skriver på men, aja alla är vi olika! Tro inte att jag håller på att kritiserar henne nu, hon skriver på sitt sätt och jag skriver på mitt! Alla har vi olika åsikter så missuppfatta inte det jag säger nu!

Men visst är hon sjukt söt?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0