SOMMAR THINGS!

Cha cha bloggen! hahah nejdå som vanligt inget "fjortissnack", även fast vissa säger att jag gör det men nej, dom har fel. I alla fall så slutade vi 12.10 idag istället för att sluta 14.10, vi hade ingen slöjd på eftermiddagen! Gött! Just nu sitter jag hemma hos http://ponniehjerta.blogg.se's ägare! (Felicia, för er som är tröga o inte läser hennesblogg!)
Hoppas ni har läst mina tidsinställdainlägg om olika bett, det är otroligt lärorikt, för jag lovar att allt som står där vet ni inte om! Så mitt tips är ni ska läsa & lära! Snart ska vi dra tillbaka til skolan och ta 25:an upp på stan med Emma, jag vet exakt vad jag ska köpa, eller i alla fall vill & måste ha!
* Sommar linnen, ett måste verkligen, eftersom det snart är sommar o då måste man vara snygg jue!
* Bikini, hallå?! man kan ju inte ha fööör många bikinisar, eller? :p
* Shorts, färgglada shorts kommer vara ursnyggt till sommarens solbrända ben!
* Lite andra saker inför sommaren! Typ brun utan sol, och lite andra finfina saker!
Bloggar sen igen när jag kommer hem! Och då lägger jag även upp bilder på vad jag har köpt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0