Kommit hem från stallet...

Kom hem från stalle för ungefär 1 timme sedan. Jag har blivit så duktig att jag cyklar dit! sjuuuukt stolt! ;)
Sedan tycker jag också att vår nya design & header är grymt fin! Super nöjd, och nu jävlas ska det bloggas igen! Har pratat lite med Louise och Fanny b som ni säkert vet, och vi har kommit överens om 3-4 inlägg per dag, per person! Det låter suveränt va?! Så nu kommer uppdateringen ligga på topp! Vi sitter ungefär 2-3 timmar per dag framför datorn, bara när vi är inne på blogg.se! Så vi lägger alltså ner sjukt mycket tid på att planera vad vi ska skriva om, göra massa tidsinställdainlägg åt mer m.m! Så jag tycker faktiskt att ni kan bli bättre på att kommentera när vi lägger ner så mycket tid för er!

Föresten, tyckte ni att det var kul att läsa när jag skrev om olika grimmor & Louise om Arabiska fullblod? Ska vi fortsätta skriva lite om utrustningen o raser? :D


Horsa o jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0