hej åh förlåt...

hejsan alla !
förlåt för super duper dålig uppdatering av mig.. jag har inte haft tid och mina tankar har snurrat på allt mellan himmel o jord. så får det bli ibland. är iaf tillbaka nu ! och nu ska uppdateringen ligga på topp ! :D
min dator slockna i går och alla bilder försvan.. så det kommer inte bli några mer bilder på ridpasset , tyvär :(
men då får man ju se fram emot nya bilder , så kanske jag kan tjata med mamma i helgen nån dag?
skulle ni kunna tänka er det? :P
I dag är det fredag , sååå skönt ! nu ska jag verkligen sova ut , hehe.. har gått o lagt mig lite för sent dom senaste dagarna , men jaja. när jag kom till skolan så hade vi utvärdering o sedan matte. hade matteprov och det kändes helt okej, rätt nöjd! Sen var det rast , eve jag o amadna prata lite o gunga o så. Efter rasten hade vi SO , jag älskar det! Vi har världens bästa SO lärare , som heter Magnus , just nu håller vi på med antiken ! :D Sen hade vi lite bild/musik typ. Så bestämmde vi våran avslutnings låt! Sen var det lunch , så var det slut. Vi sluta kvart i ett i dag. Alltså ur sköööönt !

Snart ska jag till stallet o rida Diva , efter det ska jag hem o jogga .. urk , hur ska jag orka det?! haha x'd
låten vi ska ha (aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0