sorry..

hej!
förlåt att jag ej bloggat ,
men som ni märkt :
lousie är kär i kila ,  haha!
aja jag kan ju berätta lite mer om hoppningen hur det kändes o så , kila var jätteduktig och framåt , hon brukar inte vilja jobba och så när jag rider när det är hinder i ridhuset / ridbanan , men det gick verkligen jättebra! min medryttarpownie är den bästa (L)'
hon flög över hindrerna , och allt kändes så himla bra, !
jag kan ju ladda in bilderna som Lousie tog med min kamera , håller på och laddar in dem sen!
aja vi åkte ju som sagt till marieberg, vi köpte ett par likadana chinos , ni får bilder när dem har laddats in
sen köpte jag en sak på hööks , allt kommer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0