Dag 3-Redskap jag inte klarar mig utan

Oj det här blir riktigt svårt ! Jag har faktiskt ärligt talat inget redskap jag inte klarar mig utan och hästen är ju inte direkt ett redskap ? Så jag har faktiskt ingen aning ärligt talat ! Men om ridhjälmen räknas som redksap skulle jag nog faktiskt välja den ... Under ridningen är jag alltid noga med att ha hjälmen spänd . Haha ! Men jag är sån , jag tycker det är obehagligt att rida utan hjälm ärligt talat , har gjort det någon/några gånger och känner mig inte säker xD desamma när jag cyklar , så det är något jag inte skulle klara mig utan .. eller jo jag skulle ju kunna det om jag var tvungen , men helst inte !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0