barbacka på Diva 7/3

Hej ska berätta om hur det gick i stallet i går 7/3.

Ja. På eftermiddagen ringde Carro och fråga om jag vill med till stallet.
Så åkte vi till stallet det blev lite senare än vi trodde..
I dag så mocka vi inte utan det fixa Anne , tack så mycket!
Jag Carro & Filippa , det är Carros kompis!
Vi red ut en runda utan sadel. Jag på Diva. Carro på Gordon. Filippa på Lady. Allt gick jätte bra .
TRAVEN ÄR JAG SÅ 7KT NÖJD MED!!!
Diva är då vääällldddiiiigggt skumpig i traven , men jag satt så himla bra i går , verkligen himla bra! ♥
Så jag är supppppppppppppppppppppppper nöjd :'D
När vi kom tillbaka tog vi av dom sin utrsutning & borsta sen gav vi dom mat så stog jag o gosa med Diva , länge!(L)
Det var typ allt..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0