Wiie!

Nu är äntligen lollo tillbaka! fyfan vad jag saknar henne :( vi kommer ju inte träffas i stallet någe mer. Men jag ska kolla om jag kan hänga med ut till Diva eller om vi kan träffas på stan eller något nu i sommar! Saknar henne för mycke annars :( o självklart ska Fanny b med, hon kommer inte undan..;) Nejmen nu svamlar jag på om något skit igen, men aja.
Var i stallet idag och skötte skuttis, ryktade han och gjorde han toppen fin med en inbakadfläta i manen och, knopp i pannluggen o inbakadfläta i svansen :D Han såg ut som värsta tävlingsponnyn min lilla älskling. Jag fattar inte hur jag ska klara mig heeeeeeeela sommarlovet utan han? Min lilla älskling, lite bilder från idag:

Skuttis fläta...


Några hagbilder på skutten...





Haha knasiga ponny här uppe!


I hope you know that i love you so fucking mutch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0