Vart är jag nu...?

Kan ni gissa vart jag är nu? Haha, jadå det är enkelt, självklart stallet! Jag kommer nog hem runt halv 7 så det kommer fler blogginlägg ikväll, ni har ju fått 2 toppen inlägg idag eller hur? Hoppas ni gillade mitt "avramlings inlägg" för det tog 2 timmar att fixa fram alla bilder och kolla på alla minnen. Saknar Rinkaby och Yatzy så sjukt jävla mycke! Haha, jaja men sluta babbla nu Fanny, tillbaka till saken.
Jo jag tänkte fråga er en sak, vad skulle nu välja Ponny eller häst?


Kommentarer
Postat av: Emma

Ponny helt klart! :D

2011-06-16 @ 22:20:29
Postat av: Felicia

PONNY OFC!! :D <3

2011-06-16 @ 23:03:53
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0