Rösta på ni! :D

Jätte kul att ni röstar, så rösta mer är ni snälla! :D Ja vet att det är många som inte har röstast..så rösta på hörrni! :D

Dagen idag då, har precis klätt mig och ska snart sminka mig. Sedan tänkte jag följa med mamma och pappa som smakråd o köpa en ny soffa, kanske kan jag få dom att köpa en ny palttång till mig? ;)
Kan ju alltid försöka och fjäska lite! När jag kommer hem ska jag nog sola, det var det som stog på mitt schema idag!

Vettni är rolig sak? :) Jag ska provrida i en ny ridgrupp på karslund! Gillar inte min egna på torsdagar kl 17.40 så jag ska provrida i gruppen på tisdagar 19.20. Om ridläraren Morgan tycker jag passar i den gruppen, så ska jag börja i den! Super kul! :D Längtar verkligen sjukt mycket efter att få byta, fast jag kommer ju sakna Frida i min gammla såklart...men aja livet går vidare! :D

Ska försöka fixa ett videoinlägg nu om hur skriver noveller, så håll utkik snart kommer den ut! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0